sobota, 11 kwietnia 2015

Sałatka z ravioli




Sałatka z ravioli należy do tych, które raczej każdy zje. Nie mam w niej nic "ekscentrycznego", więc znakomicie nadaje się na przykład na świąteczny stół (więc naturalnie zrobiłam ją po świętach :-) ), gdy nie wiadomo jakie gusta kulinarne trzeba będzie zadowolić. 





Na początek trzeba ugotować ravioli według przepisu podanego  na opakowaniu. Ja zawsze uszczknę parę minut, bo lubię gdy ciasto jest lekko twardawe. 



Kolejny etap nie jest zbyt wymagający; należy posiekać w kostkę:
- 20 dkg. szynki (zwykłej lub konserwowej)
- 3 ogórki korniszony
- 2 jajka
- 10 - 15 dkg. żółtego sera (najlepiej gouda)


Wszystko alles zusammen wrzucamy do miski, dodajemy kukurydzę (natutralnie odsączoną) dodajemy sól i pieprz. Aaa! i jeszcze posiekana natka pietruszki! Wszystko mieszamy z majonezem, którego ilość dajemy wedle swojego upodobania - ja zdecydowanie daję go niedużo. Sałatkę najlepiej zostawić na godzinę w lodówce. Smaczności!

1 komentarz:

  1. Ja ją robię nieco inaczej,ale to moja ulubiona sałatka ever! :)

    OdpowiedzUsuń